ALL-IN TARIEVEN

REGIO NIJMEGEN

GEMAKKELIJK BESTELD

SNELLE LEVERING

  • ALL-IN TARIEVEN
  • REGIO NIJMEGEN
  • GEMAKKELIJK BESTELD
  • SNELLE LEVERING

Winkelmand

 Container huren Nijmegen: snel geleverd!

U hebt werkzaamheden op de planning en kiest daarom voor goedkoop huren van een container in Nijmegen (en omstreken). Juist bij geplande werkzaamheden, is het fijn om de container ook op tijd te ontvangen. Zo weet u zeker dat u volgens planning aan de slag kunt. En in het kader van deze planning, zorgen we bij Goedkoopstecontainernijmegen.nl ook voor tijdige levering. Bestelt u de container op een werkdag voor 15 uur? Dan kunt u erop rekenen dat deze container de volgende dag binnen is. Feestdagen en weekenden zijn hierbij uitgezonderd. En nu trachten wij altijd uw container volgens afspraak te leveren. Toch is het zo, dat dit soms niet lukt. Daarbij vragen wij u de container voor de zekerheid een dag eerder te bestellen. Zo weet u zeker dat de container op tijd is voor uw geplande werkzaamheden.

Aanwezig zijn bij aflevering van de container in Nijmegen? Dat vinden wij erg prettig! Ook voor u is dit prettig. Op deze manier kunt u ons vertellen waar wij de container moeten plaatsen. Daardoor weet u zeker dat deze op een praktische plaats komt te staan. U loopt immers het risico dat uw container niet op de gewenste plek komt te staan als wij de plek kiezen.

Besluit u achteraf dat u een container toch wilt laten verplaatsen? Dan brengen wij hierbij € 90,00 (exclusief BTW) extra in rekening. Ook bij het verplaatsen is het prettig als u aanwezig bent. Gaat het om een containerwissel? Dan is het niet nodig voor u om aanwezig te zijn. Het is enkel nodig om te zorgen voor juiste belading van de container. Daarnaast moet het goed mogelijk zijn voor onze chauffeur om de container op te pakken. Is onze chauffeur extra tijd kwijt aan bovenstaande zaken? Dan brengen wij 90 euro exclusief BTW per uur in rekening dat de chauffeur hier mee bezig is.

 Verkeerd afval in container, hoe zit het?

Heeft u verkeerde afvalstromen in een container gestort? Dan brengen wij op basis van nacalculatie kosten bij u in rekening. Op deze factuur worden eveneens € 35,00 aan administratiekosten bij u in rekening gebracht. En om dit te voorkomen, vragen we u altijd goed op te letten. Heeft u twijfel over de afvalstromen die u in de container wilt storten? Bel ons dan even op 085 – 003 03 11. Onze container specialisten adviseren u graag over alle mogelijkheden.

Komt u gedurende de werkzaamheden erachter dat u toch verschillende afvalstromen wilt laten afvoeren? Dat is geen probleem! Wij denken met u mee in een oplossing. Neem dan contact met ons op, zodat we u kunnen helpen.

 Welke afvalstromen niet toegestaan in container van Goedkoopstecontainernijmegen.nl?

Bij het huren van een goedkope container bij Goedkoopstecontainernijmegen.nl, zijn er altijd een aantal producten en afvalstoffen die pertinent niet zijn toegestaan in de containers. Hieronder een overzicht:

- Giftige stoffen, en radioactieve stoffen

- Stoffen die schadelijk kunnen zijn voor mens, milieu en dier

- Astbesthoudend (en ook astbesgelijkend materiaal), denk aan eternit

- Zelf ontbrandbare stoffen.

- Afval uit het ziekenhuis

- Gesloten vaten, flessen, vaten en overige verpakte afvalstoffen waarvan wij de inhoud niet direct kunnen controleren

- Technisch rubber

- Banden: auto, tractor, vrachtauto, overig (machinebanden)

- Klein chemisch en gevaarlijk afval (verf en verfblikken)

- Slachtafval en kadavers (dode dieren)

Heeft u twijfel over de afvalstromen, producten of stoffen die u wilt storten in onze containers? Neem dan vooral contact met ons op. Onze specialisten staan altijd klaar om u van A tot Z te informeren.

 De risico’s bij het plaatsen van een container

Het is mogelijk dat er schade optreedt door de container. Denk bijvoorbeeld aan schade aan het trottoir, of aan uw eigen zaken. De schade kan ontstaan door plaatsing van de container, of het verwijderen ervan. Het is goed om aan te geven dat u zelf aansprakelijk bent voor deze risico’s. Goedkoopstecontainernijmegen.nl accepteert in geen geval aansprakelijkheid voor dergelijke gevallen van schade.

 Kan ik mijn container annuleren bij Goedkoopstecontainernijmegen.nl?

Bedenkt u zich met betrekking tot de container die u ging huren? Wilt u de container nu annuleren? Dat kan bij ons. Annulering dient dan vóór 10 uur ’s morgens plaats te vinden, de werkdag voordat levering zou plaatsvinden (weekenden en feestdagen hierbij uitgezonderd). Hierbij brengen wij dan enkel € 35,00 aan administratiekosten in rekening. Wilt u uw container annuleren? Dan kunt u dit het beste telefonisch doen. U kunt ons bereiken op 085 – 003 03 11.

Annuleert u de bestelde huurcontainer op de dag zelf? Dan brengen wij een misrit bij u in rekening. Hierbij betaalt u in totaal € 143,00 (inclusief BTW). Dit zijn administratiekosten en kosten voor de misrit.

Moeten wij u een herinnering sturen? Dan brengen we € 25,00 in rekening. Betaling via iDEAL is gratis bij ons. Andere betaalmethoden kosten € 12,50 extra.

 Prijsstelling bij goedkope container verhuur Nijmegen

Bij Goedkoopstecontainernijmegen.nl is goedkoop ook echt goedkoop. Wij vinden het belangrijk om in alle opzichten transparant te zijn. U kunt bij ons dan ook verwachten dat alle aangegeven prijzen gelden als all-in. Wat betekent dit? Wij rekenen enkel de initiële huurprijs, inclusief BTW, waarbij u de container 4 weken mag huren. Hierbij brengen wij de container, halen wij de container op en verwerken we uw afval. Heeft u de container langer nodig? Dat is geen probleem! Voor € 10,00 per week extra (Exclusief BTW) kunt u de container langer huren.

Volledigheidshalve: prijzen op de website gelden als inclusief BTW, tenzij we anders aangeven.

Belangrijk: wilt u een container anders laten plaatsen? Gedraaid bijvoorbeeld. Dan rekenen wij € 25,00 extra in rekening. De chauffeur is immers extra tijd kwijt aan deze vorm van plaatsing.

Heeft u vragen over de prijzen op onze website, of heeft u andere vragen over container huur Nijmegen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze container specialisten! Wij staan altijd klaar om vragen te beantwoorden.

 Hoe moet ik mijn gehuurde container beladen?

Het beladen van containers vergt wat denkwerk. Het is namelijk zo dat een slecht beladen container onveilig kan zijn! Daarnaast kunt u meer afval kwijt in een goed beladen container. Nu mogen de meeste van onze containers (tenzij anders aangegeven) tot 20 cm boven de rand beladen worden. Voller beladen dan toegestaan, of het plaatsen van uitstekende materialen, kost voor ons extra veel werk. U betaalt dan € 50,00 per m3 extra belading. Hierbij gaat het om bouw- en sloopafval. Voor andere afvalstromen gelden weer andere tarieven. Deze tarieven kunt u bij ons opvragen. Bel naar 085 – 003 03 11 en vraag om informatie. Uiteraard is het beter om te zorgen dat u de container direct op de juiste wijze beladen heeft.

Moeten wij de container ophalen? Zorg dan altijd dat dit ook mogelijk is: de container dient volledig vrij te staan. De vrachtwagen moet de container kunnen oppakken. Kunnen wij de container niet meteen meenemen? Dan brengen wij € 90,00 (exclusief BTW) in rekening, voor de mis-rit van onze chauffeur.

Let op: zorg altijd dat u toegestaan afval in de containers stort. Op de pagina’s van afvalstromen informeren wij meer over deze zaken.

Puincontainers en grond containers mogen maximaal tot de rand beladen worden. Met betrekking tot fout beladen puin- en grondcontainers rekenen wij € 90,00 per uur (ex BTW) dat de chauffeur hiermee bezig is.

 Een container wisselen, of laten afvoeren: hoe werkt dit?

Uw huur container volledig gevuld? Dan is het een kwestie van ons eenvoudige ophaalformulier invullen. Vervolgens zorgen wij ervoor dat uw container snel wordt opgehaald. Na het geven van de ophaalopdracht, is het belangrijk dat u zorgt dat de chauffeur goed bij de container kan. Kan de chauffeur er niet goed bij, doordat de container niet vrij staat? Dan dienen wij helaas € 90,00 (ex BTW) in rekening te brengen. Dit bedrag dient betaald te zijn vóórdat wij de container komen ophalen.

Bij het afhalen van een container is het daarnaast erg handig/belangrijk dat deze op de juiste manier beladen is. Het moet voor ons immers goed mogelijk zijn de container mee te nemen. Bij onjuiste belading brengen we € 90,00 (ex BTW) in rekening per uur, dat de chauffeur hiermee bezig is.

Indien u na het ophalen van een volle container nog een container nodig heeft, is dat geen probleem bij ons. Via de website kunt u eenvoudig een nieuwe bestellen. In de opmerkingen geeft u dan aan dat het hier gaat om een vervangende container.

Heeft u vragen over onze dienstverlening of over onze containers? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

 Vergunning voor container huur bij de gemeente aanvragen

Hoe zit het precies met vergunningaanvraag voor het plaatsen van een huur container? Dit is een vraag die u zich vast en zeker stelt. Het lukraak plaatsen van een container is immers nooit de bedoeling. In dit kader adviseren wij u vooraf contact op te nemen met de gemeente. Leg de vraag bij de gemeente neer en zorg dat u straks aan de eisen voldoet.

Tip: zorg ervoor dat u de benodigde vergunningen in ieder geval twee weken van tevoren aanvraagt. Op die manier is de kans het grootst dat alles op tijd geregeld is, voordat u begint met de werkzaamheden.